jeudi 11 août 2011

no smoking is still here



the cow of the day...it is a few days that i am a new smoker free, how do i feel ??? exactly much better than when i smoke but sometimes , in the day, i feel like smoking... i am not sure i will be a non smoker for ever may be it will last only few days, but i am happy to do it now... may be india is helping me, yoga is helping me i have to stick to this because i can enjoy more my practise, and i will say : i can enjoy more my life.

thanks to all of you , blogger's friends because all the comments helps a lot for motivation, i am so lucky to have support

3 commentaires:

magiceye a dit…

best wishes!

Une femme libre a dit…

Je pense que c'est une excellente façon de voir les choses, un jour à la fois! Tous les commentaires peuvent encourager mais aussi mettre de la pression. Alors, je vous le dis tout de suite, si vous décidez à un autre moment de refumer encore, je vais continuer à vous aimer!

Et j'adore les photos de vaches. En fait, j'aime beaucoup les vaches, calmes, détachées, dignes. J'aurais beaucoup de plaisir à en voir se promener librement sur la rue.

Anonyme a dit…

une de perdue....dix de retrouvées